Συχνές Ερωτήσεις

Πληροφορίες Αποστολής & Παραγγελίας

Όλα μας τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 1 ή 2 ή 3 έτη, ανάλογα το προϊόν και αναγράφεται στις λεπτομέρειες ή την περιγραφή κάθε προϊόντος.

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται με ιδιόκτητα μέσα ή Elta Courier ή με τον πιο εφικτό τρόπο. Αφού καταχωρήσετε την παραγγελία σας, θα την επεξεργαστούμε και μόλις είναι προς αποστολή, θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, στον αριθμό κινητού που δηλώσατε ή / και στο μέηλ που δηλώσατε.

Το ehomestore.gr είναι ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, ως εκ τούτου ζητάμε τον αριθμό κινητού σας, αρχικά για να επιβεβαιώσουμε ότι είστε άνθρωπος και εν συνεχεία για να μην υπάρχει λάθος κινητό στα στοιχεία επικοινωνίας που εκδίδουμε αυτόματα στο δελτίο αποστολής της κούριερ.

Επιστροφές & Ακυρώσεις

Αν η παραγγελία σας, δεν έχει σταλεί, δηλαδή δεν έχετε λάβει στο μέηλ που δηλώσατε ή στον αριθμό κινητού σας, αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, τότε μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και απο το μενού σας, να επιλέξετε “Ακυρώσεις”, βρείτε την παραγγελία που θέλετε, πατήστε “Ακύρωση”. Σύντομα, θα λάβετε ειδοποίηση αν η αίτηση ακύρωσης εγκρίθηκε ή απορρίφθηκε γιατί είδη έχει σταλεί. Εναλλακτικά καλέστε μας.

Όχι, γιατί δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τις συμβάσεις από απόσταση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων κατά το Ν.2251/94, εφόσον το προϊόν είναι στην ίδια αρχική κατάσταση.

Πίσω στην κορυφή
Close
Close
Close

Το Καλάθι μου

Το καλάθι σας είναι άδειο

Συνέχεια Αγορών